вторник, 23 октября 2012 г.

Рефлексія до модуля 9


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання,а саме
учителі хочуть, щоб знання та вміння всіх учнів відповідали вимогам стандартів та програм і при цьому був реалізований їх особистий потенціал..  Учні відрізняються один від одного власними інтересами і  навчаються по-різному, тобто мають різні навчальні стилі. У цій вправі ми  навчимося визначати, як відрізняються навчальні стилі учнів, та розглянемо шляхи створення для різних учнів умов бути успішними при виконанні ними навчальних проектів.
Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення, умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий