На цьому модулі виконавши роль
учня, створила приклад учнівської
роботи, та розробила оцінювання для
свого прикладу учнівської роботи.
Використала ресурси з бібліотеки
для того, щоб створити чи модифікувати
засоби оцінювання, що сприяє самоспрямуванню
учнів у навчанні.
Переглянула
декілька інструментів оцінювання, які,
на мою думку, відповідають цілям
вивчення обраної теми, обрала
той, який можна взяти за основу з подальшим
його редагуванням для створення власного
інструменту оцінювання.
Оцінювання має
відбуватися постійно протягом проекту
та включати оцінювання всіх вказаних
у навчальних цілях знань та навичок.
Оцінювання, що
будується навколо навчальних потреб
учнів, має акцентувати увагу як на змісті
навчальної теми, так і на навичках 21
століття.
Комментариев нет:
Отправить комментарий