среда, 24 октября 2012 г.

Портфоліо

ПОРТФОЛІО

Назва проекту

Теорема Піфагора

Назва навчальної теми

Подібність трикутників

Основний та другорядні навчальні предмети

Математика, астрономія, музика, філософія

Вік учнів, клас

8 клас 13 років

Стислий опис проекту

Назва проекту Теорема Піфагора. Вивчається у 8 кл. у темі «Подібність трикутників».Учні, обєднавшись у групи, виконують певні завдання для створення проекту. Перша група знаходить відомості з інтернет-ресурсів про використання сонячної енергії, друга група створює макет презентації, а третя група редагує знайдені матеріали, щоб подати їх у презентації.

План

План навчального проекту (посилання)
План впровадження проекту (посилання)

Навчальні цілі

Під час виконання дослідницької роботи учні удосконалять та поглиблять знання з даної теми, навчаться шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати її для вирішення проблем; навчаться презентувати продукт своєї діяльності.

Опис оцінювання  

Використовується формуюче оцінювання ,яке проводиться на всіх етапах діяльності : до, під час і після завершення проекту з метою розвитку критичного мислення, спонукання учнів до критичного оцінювання результатів своєї роботи, взаємооцінки та самооцінки.

На початку навчального проекту 

Перед початком роботи над проектом вчитель висвітлює інформацію про навчальний проект в шкільній газеті, повідомляє про проект батьків, організовує участь у проекті консультантів. Проводить анкетування, мозковий штурм, перегляд презентації вчителя та її обговорення, робота з таблицями ЗХД, демонструє публікацію.
Під час роботи
Учителем опитування використовується упродовж всієї навчальної теми для того, щоб допомогти учням розвивати свої навички мислення вищих рівнів та самостійно використовувати проекти. Індивідуальні консультації використовувати для сприяння моніторингу прогресу та підготовки відповідей на будь-які запитання учнів. Проводиться самостійна робота з формами оцінювання, онлайн-опитування.
В ході проекту
Впродовж роботи над проектом вчитель проводить обговорення основних питань , надає консультації , проводить онлайн-опитування, ЗХД, спостереження, учні опитують один одного за допомогою контрольних списків, виконують самооцінювання. Кожна група презентує продукт свого дослідження у вигляді презентації, публікації.

Діяльність учнів

Учні обєднуються в групи, відвідують шкільну і міську бібліотеки, сайти в Інтернеті, що висвітлюють питання , повязані з проектом.
Перша група Теоретикивиконують пошук та обробку інформації про життя Піфагора та його учнів, про їх відкриття в арифметиці і геометрії.
Друга група Практикиопрацьовують інформацію про застосування теореми Піфагора в геометрії , астрономії, в житті; складають задачі з рисунками; шукають історичні задачі. Знаходять приклади застосування теореми Піфагора у мобільному звязку , на будівництві. Оцінюють отримані результати, роблять загальні висновки.
Третя група Лірикишукають вірші , повязані з теоремою Піфагора.
Учні опитують один одного за допомогою контрольних списків, виконують самооцінювання. Кожна група презентує продукт свого дослідження у вигляді презентації, публікації.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Лариса Красило

Фах, навчальний предмет

Учитель математики

Навчальний заклад

Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. О. А. Тризни

Місто\село, район, область

м.Балаклія, Харківська обл.

Контактні дані

krasilols@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

03.10.12 – 25.10.12

Місце проведення тренінгу

Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені О.А. Тризни

Тренери

Овсієнко Надія Володимирівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий